Vrouwelijke singer-songwriters gezocht voor Boeken rond het Paleis in Tilburg

De vrouwelijke singer-songwriters zijn in Nederland de laatste jaren een groeiende factor van belang geworden in de muziekwereld. Vaak met interessante, ingrijpende en poëtische teksten. Dit geldt ook voor de songs van de vrouwelijke singer-songwriters uit Tilburg en omgeving.

Wij, Stichting Cools (de organisatie van de Tilburgse boekenmarkt) willen deze singer-songwriters graag een podium geven tijdens het literaire programma van de jaarlijkse Tilburgse boekenmarkt ‘Boeken rond het Paleis’ op zondag 28 augustus 2022 in het centrum van Tilburg.

Het gaat hierbij om de mogelijkheid een kort akoestisch optreden te verzorgen op het hoofdpodium op de trappen van het stadhuis tussen 12 en 13 uur.

Er wordt gezorgd voor een geluidsinstallatie (met operator) met de nodige micro’s en de mogelijkheid, bijvoorbeeld, een gitaar of keyboard in te pluggen.

Ben je een vrouwelijke singer-songwriter, woonachtig in of afkomstig uit Tilburg en omstreken en ben je geïnteresseerd deel te nemen, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten via stichtingcools@gmail.com .

Grijp deze kans.

Wij zouden het leuk vinden.