Boeken rond het Paleis

Jubileum-editie 2017

27 Augustus vindt onze 20ste editie plaats; en ja dat wordt een jubileum! Deze sfeervolle boekenmarkt wordt georganiseerd door de Stichting dr. P.J. Cools msc. Het is grootste boekenmarkt van Zuid-Nederland en geldt als een van de populairste van ons land. De markt werd ondersteund door een aantrekkelijk literair en muzikaal programma, op diverse locaties, ism vele culturele organisaties.

markt

We zijn aan de slag gegaan met de krachttermen Meer - Beter - Levendiger om dit jaar iets moois neer te zetten.
Meer zal natuurlijk betekenen dat we nog meer aanbod willen realiseren. Nog meer kramen van deelnemers uit heel Nederland. Maar we investeren ook om "Boeken rond het paleis"uit te breiden met Vlaamse deelnemers.
Beter moet zijn een nog betere presentatie van het aanbod in aantrekkelijke kramen, waar je heerlijk langs struint. Dus pluriformiteit van het aanbod. Het gericht aantrekken van handelaren uit de grensstreek is een must voor ons.
Levendiger wordt hij zeker, nu we ons dit jaar gaan focussen op de doelgroep jeugd. Met een echt Kinderplein voor verkoop door kinderen, kinderactiviteiten in de ochtend/late namiddag, gezellige zithoeken en muziek en acts op het Kinderplein.  We zijn er in geslaagd grote namen naar Tilburg te halen. Daarnaast hebben we een fantastisch gevarieerd literair programma

Door partners in de stad te enthousiasmeren komt de hele binnenstad van Tilburg in een gezellige boekensfeer onder
ons moto #liefdevoorhetboek

Heb je ook nog ideeën voor deze editie, laat het ons weten. Kijk bij http://www.stichtingcools.nl/contact/ voor verdere info.

Wil je deelnemen? Vanaf nu is kun je een kraam (max 3x) huren. Kijk voor informatie dan hier.

Bezoekers informatie

Praktische informatie voor een ieder die de boekenmarkt bezoekt.

Literair programma en Kinderplein

Wat er tijdens de boekenmarkt nog meer te doen is naast het kopen van boeken.

Kraam info

Praktische informatie, aanmelden en vaak gestelde vragen.

Voorwaarden standhouders voor deelname aan de boekenmarkt

Impressies Boekenmarkt 2016

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit sie zu lesen mitkaufen könnte.

Arthur Schopenhauer