De 22e editie in 2019: bezoekersinformatie.

Op zondag 25 augustus 2019 staat het centrum van Tilburg van 10 tot 17 uur opnieuw in het teken van de boekenmarkt Boeken rond het Paleis. Deze sfeervolle boekenmarkt, georganiseerd door de Stichting dr. P.J. Cools msc, vind in 2019 voor de tweeentwintigste keer plaats.
De plattegrond van de boekenmarkt in 2019 is hier te downloaden. Deze plattegrond komt nagenoeg overeen met de opstelling in 2018. Voor een impressie, de lijst met deelnemers en hun specialiteiten in 2019 is te downloaden (pdf): Boekenmarkt 2019 programma en deelnemers.

De editie 2019 concentreert zich (net als in 2018) weer rond Koningsplein, Katterug en Paleisring in het centrum van Tilburg van 10-17 uur. Vanwege de verbouwingen aan de stadskantoren zijn het Willemsplein, Stadhuisplein en de Stadhuisstraat dit jaar nog niet beschikbaar.

"Boeken rond het Paleis" is grootste boekenmarkt van Zuid-Nederland en geldt als een van de populairste van ons land. In samenwerking met vele culturele organisaties zoals Bibliotheek Midden-Brabant, Tilt, de locale boekhandels en de Gemeente Tilburg, is er ook dit jaar weer een aantrekkelijk literair programma op de markt zelf.

Meer informatie over het programma in 2019: literair programma 2019

Vaak gestelde vragen

Parkeren tijdens de Boekenmarkt?

- Alléén parkeren op de geldende parkeerplaatsen.
- De gemeentelijke parkeergarages zijn open vanaf 07.00 uur
- Let op, fout parkeren kan worden bekeurd!

Waar zijn de toiletten?

Er zijn toiletten op de volgende plaats:
- Koningspleinn

Wat zijn de kosten van het toilet?

€ 0,50 per keer of € 2,- onbeperkt met een toiletbandje.

Waar is de EHBO-post?

Oversteek Katterug