Impressie optreden familie Chabot

Zondag 6 maart 2022  kwam eindelijk de productieve familie Chabot voor een uitgebreid interview door Tom Borsten naar de Tilburgse LocHal.

Vader en zoons Chabot vormen een bijzonder kwartet. Borsten is met de drie aanwezige auteurs (Bart, Maurits en Sebastiaan) ingegaan op hun onderlinge relaties, de invloed van hun familieband op hun auteurschap en wat het betekent een Chabot te zijn. Zit schrijven in hun DNA? Zijn ze tot auteur opgevoed? Wat drijft hen? Hoe beïnvloeden zij elkaar? Wat betekent zoveel ‘uitingsdrang’ voor hun onderlinge relaties en familieleven?

Het werd een vrolijke en geanimeerde middag, die een goede indruk opleverde van prettige, elkaar inspirerende gezinsleden. Het ontbreekt hen niet aan de nodige zelfreflectie.

De middag was georganiseerd door Bibliotheek Midden Brabant, boekhandel Buitelaar en Stichting Cools.

Bijgaande foto's zijn gemaakt door Ton van Rooij.